Gaźnik cross pit bike 125 Taotao DB27 DB17 NTX 125
Gaźnik cross pit bike 125 Taotao DB27 DB17 NTX 125
Poprzedni keyboard_arrow_left
Następny keyboard_arrow_right
zoom_in
Gaźnik cross pit bike 125 Taotao DB27 DB17 NTX 125
Gaźnik cross pit bike 125 Taotao DB27 DB17 NTX 125

Gaźnik cross pit bike 125 Taotao DB27 DB17 NTX 125

Dostępny
Opis

Gaźnik cross pit bike 125 

  • Taotao moto DB27 DB17
  • Barton DB125-3L
  • Barton NXT 125
  • Romet RFZ125

I podobne z silnikami 1P54FMI 1P54FMI 

Dane techniczne
Stan:
Nowy
KATALOG
UKŁAD PALIWOWY
W magazynie
100
81,00 zł
Brutto
Gaźnik cross pit bike 125 Taotao DB27 DB17 NTX 125

*Pola wymagane

near_me Koszt wysyłki: od 16 zł
local_shipping Wysyłamy: InPost, GLS, Pocztex
date_range Czas dostawy: 1-3 dni
Więcej informacji

Najczęstsze przyczyny awarii gaźnika do pit bike 125

Jedną z najczęstszych awarii jest brak wyregulowania gaźnika, co sprawia, że silnik może zagrzać się za szybko i zaczyna się "dławić" na wolnych obrotach. Nie dość, że one raptownie spadają, to w dodatku cross zaczyna z czasem gasnąć. 

Innym problemem jest "grzebanie" w mieszance, ale trzeba też pamiętać, że ustawienie zaworów jest absolutną koniecznością. Nie można jednak zapomnieć, że gaźnik do pit bike , cross 125 nie ma standardowych ustawień, ponieważ silniki posiadają inne układy zasilania powietrza, a równie dobrze przyczyną niesprawnego działania może być zapchany filtr powietrza. 

Przyczyną awarii gaźnika w cross 125 może być również śruba od regulacji składu mieszanki, która w momencie jego czyszczenia została wykręcona maksymalnie i potem niedokładnie została wkręcona, co sprawi, że będą zbyt wysokie obroty. Przy dodawaniu gazu będzie się "dławić", źle przepalać paliwo. Jednak są specjalne urządzenia, które mogą zmierzyć jakie wydziela się spaliny i czy jest dobrze ustawiony.

Loading...